Wednesday, December 15, 2010

Seminar Rahsia Kuasa Minda 5

1
"Hebat dan luarbiasa. Semoga usaha ini dapat diteruskan. "
-Mohd Khahar bin Bachok, Pen Pengarah, Jabatan Pelajaran Johor.
2
"Saya suka program ini. Saya akan praktik ilmu yang saya dapat untuk kebaikan diri, keluarga, masyarakat, bangsa dan semua demi mencari keredhaan Allah SWT."
-Nor Azizah Ali, Pensyarah UTM.
3
"Very well organized and uplifting new experience and learnings to be practiced to improve way of life."
-Dr Wan Nurulhuda Wan Shamsuri, Pensyarah Kanan,UTM
4
"Pengisian Program padat, Krew friendly, Mentor mengagumkan, Venue- kurang selesa skit, MC – World Class. Ilmu yg. Yg. Yg. Cukup menarik! Fantastic! "
-Mohd Asri / Rokaiyah, Businessman,KL.
5
"Program yang sangat baik dan dapat merasai satu kelainan dalam nak recharge minda yang selama ini melakukan rutin yang biasa. Sebagai seorang muslim, sememangnya perlu mengalami apa yang telah saya alami / pelajari dalam program ini."
-Nor Asmah A. Aziz. Pegawai Kajibumi, Jabatan Mineral & Geosains Malaysia.
6
"Sungguh menyeronokkan, mendapat ilmu yang berharga, menjadikan saya lebih berani dalam menggapai kejayaan dan cita-cita. Harap program ini terus dijalankan. "
-Nora Shahfeyana Baharom, Jabatan Pertanian.

7
"Program ini sangat menakjubkan. Semoga program ini lebih kerap dijalankan di seluruh Malaysia. Saya bersyukur menjadi ahli ST Richmind Cmmunity."
-Hayatun Azian Said, Guru, Pulau Pinang.
8
"Program sebegini adalah yg pertama kali saya sertai. Sungguh luar biasa. Program ini telah berjaya menyingkap potensi diri saya yang saya tidak sedari. Patut diperluaskan ke lebih banyak medium bagi membentuk bangsa yang lebih hebat. "
-Mohd Zuraihi Maaz, Usahawan IT & Mandarin Trainer, KWIK Mandarin (M) Sdn. Bhd.
9
"Saya rasa seperti mendapat semangat baru. Saya rasa lebih segar dan yakin. Tiada lagi negative thinking. Always positive."
-Sh. Ezatul Imma bt Syed Zainal Abidin, Pustakawan, UTMJB.
10
"Program yang sangat baik. Mentor-mentor tidak kedekut berkongsi ilmu. Memberikan saya banyak ilmu yang boleh saya praktikkan. Saya doakan krew2 semua berjaya."
-Jamal Abd Nazir, Akauntan, Senai Desaru Expressway.
11
"Program yang bagus dan berjalan lancar. Program yang sangat baik."
-Siti Rusanim Masti, Pegawai Ambank.
12
"Saya merasa gembira mendapat pengalaman dari menghadiri kursus ini. Berguna dan membantu meningkatkan taraf hidup yang lebih baik. Semoga program ini dapat diteruskan lagi untuk semua orang."
-Abdul Jamil Zainul Abidin, Berniaga Catering.

13
"Program ini sangat bagus kerana dapat membuka minda saya tentang perkara-perkara yang tidak pernah saya terfikir langsung/ tidak tercapai akal saya selama ini. Ia membantu saya mengetahui kuasa minda yang begitu hebat sekali. Terima kasih kepada pihak STRichmind."
-Asniza Sulaiman, Guru SMK Dato’ Mohd Yunos Sulaiman, Pontian.
14
"Seminar yang amat menarik
dan penuh dengan ilmu-ilmu yang sukar didapati di mana-mana dengan harga yang tersangat murah. Diharap ST Richmind akan dapat membuat seminar seperti ini pada masa akan datang."

-Mohd Faisal Abdillah, Guru, JPNJ.
15
"Syukur dan terima kasih Allah kerana memberikan saya peluang mempelajari ilmu yang sangat baik ini. Teruskan usaha ST Richmind untuk memberikan ilmu@ yang sangat baik ini."
-Nor Hafizah Misran, Guru, Sekolah Men. Agama Kerajaan Johor.
16
"Satu perkongsian ilmu yang sangat berguna bukan sahaja untuk diri sendiri tetapi juga orang lain khususnya anak2, remaja, orang dewasa yang inginkan kejayaan dan keberkatan sejati dalam hidup mereka. "
-Mazidah Rustum, Guru, SMK Dato’Syed Esa, BPahat.
17
"Saya sangat bangga kerana dapat mengikuti seminar ini. Ini pengalaman pertama saya mengikuti seminar seperti ini. Banyak perkara yang saya perolehi dan saya akan lakukan dalam kehidupan. Saya berharap dapat mengikutinya lagi. "
-Pn. Amelin Hashim, Pej MB JOHOR.
18
"Satu perkongsian ilmu yang sangat menakjubkan, hebat dan sangat menarik. Ilmu ini amat perlu dikongsi dan di amalkan demi membangunkan personality minda yang cemerlang. Tahniah ST Richmind atas usaha ini. Ia perlu di usahakan semoga berjaya. "
-Norulazman Hj Md Nor, Arkitek, PAB Sdn Bhd.
19
"Sangat memuaskan. Suatu ilmu yang tak mungkin dapat sebegini murah tetapi pulangannya begitu mewah. "
-Afifah bt Khalil, Berniaga.
20
"Seminar ini memberikan begitu banyak maklumat yang tidak pernah saya dengar sebelum ini. Seminar ini membuatkan saya rasa lebih yakin untuk berjaya dalam hidup. Saya akan praktikkan ilmu yang telh saya pelajari hari ini. Terima kasih ST Richmind. Terima kasih Allah. "
-Hanidah Md Nor, Guru, SMK Subis.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...