Friday, July 15, 2011

RKM UNTUK KECEMERLANGAN DIRI & BUDAYA KERJA CEMERLANG MAJLIS PERBANDARAN BATU PAHAT (MPBP)


ULU TIRAM, 11-13 Julai 2011

The Best!!! Terbaek!!!

Jaga-jaga...Harimau Malaya Kini Telah Bangun Kembali!!

Tembak burung!! Peace..;)



TEAM=Together Everyone Achieve More

100% Penyertaan
Keretapi Gembira

Macam Menyanyi Jek..

Cantik!!

Mind-Programming

Uji Kepoweran!!!

Double Impact!!!

Apa komen mereka...

1
"Sangat bagus!! Program yang sungguh berkesan dan sungguh bagus. Tahniah!! Tahniah!! ST-RICHMIND.
Pengalaman yang sangat manis dan bermakna dalam hidup saya. inilah penceramah dan pengalaman yang saya cari-cari selama ini.

TERIMA KASIH ST-RICHMIND.  TAHNIAH!!TAHNIAH!! ST-RICHMIND"
-          MOHD FUAD MOHD SHAH

2
"Program ini sangat bagus dan amat bermakna untuk kehidupan seharian. Semua yang ada pada diri kita adalah bermula pada kita untuk mengubah diri sendiri.  Sangat,amat,suka,gembira,jatuh cinta, sayang pada program ini, memang hebat!! Yakin boleh!!  Harap boleh buat lagi ye program ini."
-          NOREDWINA BT MOHAMAD NOR

3
"Saya sangat teruja dengan perjalanan kursus ini. Di saat saya seperti kehilangan arah dlm hidup seharian dan kerja. Kursus ini dapat menyuntik semula semangat saya untuk berkerja lebih kuat dan lebih berwawasan. ST-RICHMIND TERBAIK!!"
-          HAFIZAN SHAH MASSERONY

4
"Hebat … hebat… hebat… hebat… pertama kali saya menangis dalam kursus. Tambah aktiviti program pada waktu malam."
-          MD FAUZI BAHRIM

5
"Saya mencadangkan agar seminar kuasa minda dapatlah di sampaikan kepada semua rakyat Malaysia kerana ianya sangatlah berguna dan amat luar biasa."
-          SALEHUDIN B RALIM

6
"Ini program yang terbaik yang saya lalui pada kursus selama ini. Kalau boleh saya nak laluinya lagi program ini di masa akan datang."
-          MAZLAN B MOHD SAAT

7
"Pada pendapat saya program ini amatlah berkesan bagi meningkatkan dan menyerapkan nilai-nilai murni dan baik bagi menjadikan manusia itu seorang manusia yang mengenali diri & pencipta dan untuk apa dia dihidupkan di dunia. Ianya juga dapat membuat saya melihat dalam dan luar diri saya, apa yang saya mampu saya lakukan kerana sebenarnaya saya adalah seorang yang hebat."
-          ABDUL MALEK B MOHD ARIS

8
"Program terbaik yang pernah saya hadiri setakat terlibat dengan kursus MPBP ini. Cadangan diperluaskan lagi skop dan teknik pembelajaran. Pengalaman terhebat saya dapat program ini."
-          ROSLI B RAMLI

9
"Program yang telah saya jalani ini sangat berguna pada minda dan tubuh badan saya. Dari ini saya lebih berkeyakinan & pembelajaran tentang harmoni keluarga,teman serta rakan kerja -Sangat mantap…"
-          JAMAL B NAIM

10
"Sangat baik & masa kursus perlu dilebihkan, membina bantu minda saya mengerak langkah ke arah insan & perkerja yang cemerlang… insyaallah…amin… terima kasih ST-RICHMIND."
-          AZMANIZAM B IBRAHIM

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...