Saturday, May 7, 2011

Smart Student Mind SMK DUA- Sporting, Fun dan Terbaek!!



I Can Get 8A In PMR 2012!!!

JOHOR BAHRU, 7 Mei 2011- Alhamdulillah program Motivasi Pelajar Smart Student Mind telah berjaya di adakan di SMK Dato' Usman Awang,, Johor Bahru.
Terima kasih kepada pihak Sekolah kerana memberi ruang dan peluang kepada S.T.Richmind untuk berkongsi ilmu dan pengalaman.

Tahniah kepada para peserta kerana memberi komitmen 100% sepanjang 4 jam program dijalankan. Adik2 mmg sporting dan terbaek!!!

You Are Smart Student!!!!

1
"Pengalaman saya ketika menyertai SMART STUDENT MIND adalah sangat memuaskan. Saya berasa sangat seronok. Saya banyak pelajari cara untuk mengarah minda supaya berkerja. Saya juga dapat pelajari untuk design my life. Dengan cara ini, saya dapat melakar perjalanan hidup saya. Program ini patut dibuat lagi untuk membantu lebih ramai remaja meningkatkan kualiti kehidupan."

-Nurul Izzaty Bt Ishraqi Shah
-SMK DATO’ USMAN AWANG

2
"Saya ingin program SMART STUDENT MIND buat sekali lagi. Untuk satu sekolah SMK DATO USMAN AWANG. Bagi saya team SMART STUDENT MIND terbaik dari ladang SMART STUDENT MIND. Saya cadangkan SMART STUDENT MIND berkembang lebih luar untuk membantu pelajar-pelajar dan orang yang di luar."

-Nurshahirah Bt Mohamad Tahir
-SMK DATO’ USMAN AWANG
3
"Pada pendapat saya program smart student ini telah membuatkan saya insaf. Saya rasa amat bertuah kerana dapat melibatkan diri dalam program ini dengan seikhlas hati. Semoga program ini dapat diteruskan lagi untuk generasi yang akan datang."

-Nur Afiqah Bt Ibrahim
-SMK DATO’ USMAN AWANG

4
"Program SMART STUDENT MIND adalah salah satu program yang terbaik yang pernah saya pergi. Banyak ilmu yang saya pelajari hari ini dan semua ilmu ini sungguh berharga buat saya. Auntie Lynn adalah penceramah terbaik yanag pernah saya jumpa. Doakan saya berjaya di dalam kehidupan didunia  dan diakhirat. Saya akan mengamalkan apa yang saya pelajari hari ini. Terima kasih “PAK UDA” dan AUNTIE LYNN. Program SMART STUDENT MIND adalah yang terbaik."

-Norsyafiqah Bt Noraind
-SMK DATO’ USMAN AWANG

5
"Terbaik!! Unlock otak saya. Alpha I like!!"

-Wan Amirul Naim
-SMK DATO’ USMAN AWANG
Komitmen 100%
6
"Program SMART STUDENT MIND memang BEST. Saya amat gembira kerana program ini telah membangkitkan semangat saya untuk mencapai cita-cita saya. Dan program ini juga bagi manfaat kepada semua orang untuk berubah kepada positif. Saya rasa sesiapa yang tidak mengikut program ini mereka akan rugi."

-Nur Basyariah Humaira Bt Md Fariz
- SMK DATO’ USMAN AWANG

 
"Terbaik dari ladang sekolah,ia memungut semangat hati untuk bertekad untuk belajar. Dan menyelesaikan masalah program ini best dan terbaik."

-Ahmad Haziq Bin Abdul Aziz
- SMK DATO’ USMAN AWANG

8
"Ia sangat bagus bagi pelajar kerana dapat membuka minda mereka untuk terus lebih berjaya. Dapat menentukan  masa depan mereka supaya lebih komitmen kepada diri mereka. SMART STUDENT MIND TERBAIK!!!"

-Muhammad Afiq Haikal Bin Mohd Aizuan
- SMK DATO’ USMAN AWANG

9
"Komen saya ialah program ini sangat bagus dan memberi saya & rakan-rakan info dan maklumat yang berguna untuk mencapai kejayaan dalam mencapai kecemerlangan dalam PMR. Team smart student mind. Terbaik I am a smart yeah!!"

-Muhammad Firdaus B Zainurin
- SMK DATO’ USMAN AWANG

10
"Saya berasa gembira kerana mengikuti program SMART STUDENT MIND. Saya telah mendapat pelbagai pengalaman yang menarik. Program ini sangat bagus dan berfaedah kerana telah menolong saya bagaimana untuk menjadi murid yang baik dan mendapat keputusan yang cemerlang. Terima kasih dan berharap program ini akan mengadakan lagi. I am a smart student "

-Fiona Ho Bt Muhammad Benny Ho
- SMK DATO’ USMAN AWANG
11
"Program SMART STUDENT MIND ini sangat bagus. Saya mencadangkan agar program ini diadakan lagi. Saya mendapat banyak ilmu pengetahuan. Selain itu, saya dapat mengetahui rahsia-rahsia untuk berjaya. Dengan program ini, saya dapat merasakan semua benda yang ada didunia ini sangat berharga. Jangan lupa mendoakan saya dalam pelajaran. Terbaik!!!"

-Nurfaraain Azreen
- SMK DATO’ USMAN AWANG

12
"Saya berharap agar sesi ceramah ini boleh mengubah ‘atitude’ saya menjadi seorang pelajar yang terbilang. Kalau boleh sesi ceramah ini akan diadakan pada tahun hadapan. Semoga “PAK UDA” dan “AUNTY LYNN” akan mengekalkan ceramahnya sampai ke tua. Sekian terima kasih."

-Hedzrul B Mohd Puad
- SMK DATO’ USMAN AWANG

13
" Komen saya, saya sangat sukakan program SMART STUDENT MIND boleh mencapai yang kita impikan dan boleh membaiki kehidupan mereka kepada yang lebih baik."

-Muhammad Hamizan B Muhd Arman
- SMK DATO’ USMAN AWANG

14
"Saya ingin mengatakan terima kasih kerana membakar semangat untuk belajar. Saya sungguh berterima kasih sangat-sangat. Saya suka cara “PAK UDA” dan “AUNTY LYNN” mengajar saya. Saya sungguh bangga kerana dapat cara-cara ingin berjaya dalam hidup"

-Shahiril B Salman
- SMK DATO’ USMAN AWANG

15
"Pada pendapat atau komen saya program SMART STUDENT MIND ini amat membantu saya untuk terus berusaha dan terus lagi berusaha untuk berjaya, dalam masa akan datang. Program ini telah memberi keinsafan kepada diri saya."

-Ezzaty Azimah Bt Mohd Yusof
- SMK DATO’ USMAN AWANG
I Am Smart Student!!!
16
"Sangat menarik dan terbaik,dapat banyak ilmu dan sesuatu yang baru. Dapat mempelajari perkara yang baru untuk membina diri ke arah yang lebih dan saya boleh membuat dan menjadi yang terbaik."

-Roziana Bt Bahrom
- SMK DATO’ USMAN AWANG

17
"Program ini sangat menarik perhatian saya. Program ini dapat meningkat semangat saya. Program ini sangat berbeza dari program yang lain. “PAK UDA” dan “AUNTY LYNN” membeir penjelasan yang amat mendalam tentang program tersebut. Diharap program ini dapat diadakan lagi. Terima kasih…"

-Nurmalahayati Bt Yunus
- SMK DATO’ USMAN AWANG

18
"Very informatif. Saya dapat tahu cara-cara untuk mencapai kejayaan. Saya dapat mengenali minda saya dengan lebih dekat. Melalui program ini, saya dapat menanam semangat saya untuk mencapai keputusan yang cemerlang pada peperiksaan akan datang."

-Aida Syazwina Bt Salemy
- SMK DATO’ USMAN AWANG

19
"Ia sangat bagus kerana dapat membuka minda saya. Banyak ilmu yang dapat saya pelajari dari mula program hingga tamatnya program. Saya pasti saya akan berjaya dalam apa-apa !!!"

-Nurmaziah Bt Mohd Faizul Ariffin
- SMK DATO’ USMAN AWANG

20
"Program ini dapat meningkatkan kesedaran dalam diri saya untuk memperbaiki kebolehan dan kekurangan dalam diri saya. Saya amat berpuas hati dengan adanya program sebegini dan berharap ianya dapat diteruskan lagi pada tahun-tahun akan datang. Terima kasih."

-Nur Afrina Bt Afizan Johnny
- SMK DATO’ USMAN AWANG
Tahniah!! You Are Smart Students!!! Yeayyyy!!!!
21
"Best giler arh, saya amat tertarik kepada program ini. Saya rasa program ini patut dibuat lagi sekali untuk semua. Terbaik di ladang."

-Siti Aisyah Bt Yusri
- SMK DATO’ USMAN AWANG

22
"Program SMART STUDENT MIND sangat best. Ia sesuai untuk pelajar yang bermasalah. Untuk “AUNTY LYNN” dan “PAK UDA” ALL THE BEST. Thank you for aunty lynn and pak uda kerana banyak memberi pengajaran kepada kami. Thank you so much."

-Nurul Fatiah Bt Yacob
- SMK DATO’ USMAN AWANG

23
"Sebuah program yang sangat baik untuk para pelajar atau remaja. Dapat mengajar sesuatu yang baru kepada pelajar atau remaja. Sebuah program yang sangat best dan para pelajar berasa sangat seronok dan gembira. Saya berharap agari  dapat mengikuti program seperti ini lagi."

-Ainul Mardiyyah Bt Mohd Ariff
- SMK DATO’ USMAN AWANG

24
"Cadangan saya ialah melakukan lebih banyak aktiviti dan pengalaman saya ialah program yang dianjurkan amat menyeronokkan dan fun. Saya berharap program seperti  ini harus di alami kepada kesemua remaja sekolah seperti saya dan rakan-rakan. Saya berharap akan dapat melalui program seperti ini lagi."

-Nur Roslyna Bt Mohd Fadzli
- SMK DATO’ USMAN AWANG

25
"Program ini meningkatkan lagi semangat saya untuk belajar dan member saya nasihat untuk lakukan yang terbaik dan keputusan yang cemerlang dan PMR 8A! yes!I can!"

-Nurul Shahira Bt Mohd Rashid
- SMK DATO’ USMAN AWANG
Adik2 Memang Sporting!!!
26
"Program ini amat menarik. Saya rasa saya dapat banyak ilmu, “rahsia” kata kunci,pengalaman dan banyak lagi. Cara penyampaian “PAK UDA” dan “AUNTY LYNN” pun amat memuaskan. Mereka sentiasa tersenyum dan sangat sporting. Selalu kalau motivator pernah saya jumpa kebanyakannya SERIOUS. Tapi kali ini amat berbeza,bayaran pun amat berbaloi. Terima kasih “PAK UDA” dan “AUNTY LYNN”!! jemputlah datang lagi,dan seperkara lagi.hehe hampir terlupa saya SEMOGA “PAK UDA” DAN “AUNTY LYNN” BERKEKALAN DAN BAHAGIA"

-Nur Aina Soraya Bt Mohd Ali
- SMK DATO’ USMAN AWANG

27
"Terima kasih kerana sudi datang ke sekolah kami, dan mengajar kami cara-cara dan tenik-teknik pembelajaran yang berguna. Saya akan mengambil pengalaman ini sebagai pengalaman terindah saya. Just 1 word 1 need you to know.
I’M SMART STUDENT….
I WILL GET 8A’S IN PMR."

-Izyan Syasya Bt Hairul Salleh
- SMK DATO’ USMAN AWANG

28
"Menarik ,interesting.. saya suka yang part tutup mata yang dalam alam imaginasi. Saya nak form 3 adakan program macam ini.
THANK YOU SO MUCH TO:
PAK UDA N AUNTY LYNN!!
SPORTING HABIS!!
TERBAIK DARI LADANG!!"

-Nurul Amalina Bt Hasannudin
- SMK DATO’ USMAN AWANG

29
"Seronok dan banyak memberi ilmu dan pengajaran yang banyak tidak ketahui oleh murid-murid. Harap lebih banyak aktiviti yang dilakukan. Lagu-lagu yang ditayangkan semua seronok dan sedap didengar. Saya berasa sangat seronok kerana mendapat ilmu dan pengajaran yang sepatutnya dibayar dengan beribu-ribu ringgit. You are the best “SMART STUDENT MIND” saya seronok!!"

-Saffiahtul Saadah Bt Khamis
- SMK DATO’ USMAN AWANG

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...