Saturday, March 12, 2011

Seminar Rahsia Kuasa Minda 8 (JB- 6 Mac 2011). Terbaek!!!




1
"Best giler..Tak cukup, nak lagi, kerap adakan program ini lagi. Sangat-sangat membantu..Yang penting “Jangan percaya, tapi amalkan”. Biawak saya dah mati dah."
- Murhaya bt Muharam, Purchasing Officer HITACHI.
2
"Alhamdulillah…bersyukur dan terima kasih pada sahabat NORAZLIN NORDIN kerana memberi atau membuka jalan untuk mengikuti program ini. Terima kasih juga pada Pn. Siti Atkah kerana share knowledge. Banyak benda-benda atau ilmu-ilmu yang tak pernah saya bayangkan akan dapat hari ini. Hope we can organize more program with womenshoppe (J) Bhd..All the best!"
- Norazleen bt Mohamed Noor, Busines; ALRIN SERVICE.

3
"Seminar dan motivasi yang berkesan dari segi teknikal dan praktikal. Teknik-teknik yang menakjubkan yang tidak pernah saya terfikir melakukannya. Saya akan ikuti pada setiap seminar yang akan dianjurkan oleh ST Richminds dan mentor Siti Atkah. All the best!"
- Hapipa bt Abu Bakar, Berniaga; E1 Laundry.
4
"Satu seminar yang sangat baik dan berbaloi dengan harga yang sangat murah. Saya syorkan kepada semua orang ramai untuk menhadiri seminar ini."
- Sainuddin Rakkata, Insurance & Takaful Consultant; Prudential.
5
"Diharapkan program seumpama ini dapat diperluaskan kepada orang ramai dengan memperbanyakkan promosi melalui media percetakan dan media elektronik. Program ini amat bermakna dan dapat mengubah dan memberi satu penyelesaian dari segi kewangan dan mental. Teruskan lagi usaha untuk mendapat keredhaan Allah S.W.T."
- Nor Azam Abu, Engineer; MRES.
6
"Saya mengucapkan jutaan terima kasih di atas program yang betul-betul meransang minda saya. Banyak perkara yang baru dan terbaik untuk saya praktikan dalam kehidupan selepas ini. Diharap dapat diteruskan program-program ini. Terima kasih."
- Mohd Faizol b Yunos, Technician.
7
"Alhamdulillah..1 pengalaman baru. Berbeza dengan seminar-seminar lain. Terima kasih kepad penganjur. Moga segala sharing yang diperolehi dapat manjadi bekalan dalam kehidupan seharian. Tahniah sekali lagi kepada semua Mentor."
- Mohamad Mu’az b Jamaluddin, Jurutera ; JGC Singapore LTD.
8
"Suatu program yang dapat membantu menggetarkan minda anda yang mampu merubah persepsi kolot terhadap minda. Ia mampu merubah jua dari negative kepada positif..Rating 4 star"
- M. Soffian Anuar, Surveyor.
9
"Satu program yang hebat dan kalau boleh adakan sekerap mungkin di masa hadapan."
- Azizah Md Said, Pembantu Tadbir, Jabatan Pelajaran Johor.
10
"Seminar yang banyak memberikan input dan membuka minda. Walaupun sehari seminar diadakan, kandungan yang diberikan oleh mentor amat menarik dan memberi peluang kepada saya untuk lebih bersemangat dalam melakukan segala pekerjaan. Terima kasih ST Richmind dan terima kasih Allah kerana menemukan saya dengan kursus ini."
- Rozilah bt Mohd Yusof, Guru.
11
"Seminar yang menarik dengan kadar bayaran yang sesuai untuk semua golongan. Satu seminar yang boleh membantu anak-anak tempatan untuk maju, berdaya saing dan menilai minda peserta, mengubah prinsip pemikiran kepada berfokuskan matlamat kejayaan dunia dan akhirat."
- Mohd Amien mMohd Yasin, Guru ; SMK Taman Molek.
12
"Saya gembira dan puas hati dapat hadir ke Seminar Rahsia Kuasa Minda dengan harga murah. Ilmu dan Mentor sangat luar biasa hebat. Tak sabar nak menuntut ilmu dari mentor-mentor ini lagi pada training yang berikutnya."
- Mohd Izmil Yunus, Field Officer.
13
"Seminar Kuasa Minda sangat bagus dan amat tidak rugi bagi sesiapa yang datang. Sebelum ini, saya berdoa dan tidak sedar bahawa saya tak yakin Allah akan memakbulkan doa saya. Tetapi selepas pergi, saya bertambah yakin dan selalu bersangka baik dan sentiasa positif."
- Mohd Hasanul Ilmi b Mohd Shukri, Guru; SMK Taman Molek.
14
"Teknik-teknik yang diajar dan dikongsikan dalam seminar ini amat realistic dan mampu untuk dilakukan oleh sesiapa sahaja yang mempunyai keinginan untuk Berjaya dalam kehidupan, perniagaan, keluarga dan pendidikan selain krew-krew yang mampu membantu para peserta memperolehi/mencapai impian yang diharapkan. InsyaAllah."
- Azizul b Azman, Pelajar Master UTM.
15
"Seminar yang membakar semangat dan jiwa, sangat menyedari kesilapan-kesilapan lepas dan membantu saya mendekatkan diri dengan Pencipta. Pendekatan dan kaedah yang membantu saya berdoa dengan lebih tepat akan kehendak saya. Saya lebih yakin sekarang."
- Afzainizam b Ahmad, System Developer (IT).
16
"Saya gembira menghadiri kursus yang ditawarkan pada hari kerana ia banyak ditawarkan pada hari kerana ia banyak memberi saya ilmu yang berguna dan insyaAllah saya akan praktikkan apa yang diajar. Diharap kursus-kursus akan dapt dilaksanakan di tempat-tempat yang lebih luas agar aktiviti dapat dilakukan dengan lebih selesa. Terima kasih di atas ilmu yang diberikan."
- Mohammad Hafiz b Mohamed, Tutor UTM.
17
"Satu program yang sangat bagus. Saya pasti menghadiri program yang seterusnya. Saya pasti berubah untuk menjadi insan yang dihargai dan menghargai."
- Halimaton bt Abd Ghani, Production Manager; Seksan Sdn Bhd.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...